ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Για την ακύρωση της παραγγελίας σας θα πρέπει ΑΜΕΣΑ να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά στο 210-5725335 καθώς επίσης και με e-mail στην φόρμα επικοινωνίας του καταστήματος ή στο info@365home.gr, προτού αυτή αποσταλεί. Εάν έχετε καθυστερήσει να μας ενημερώσετε πως επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας σας και αυτή έχει αποσταλεί, τότε χρεώνεστε τα έξοδα αποστολής της. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να ακυρωθεί παραγγελία προϊόντων που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Πελάτη (ειδικές παραγγελίες).

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ/ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ
Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή προϊόντων είναι να έχετε στην κατοχή σας το σχετικό παραστατικό αγοράς που αποδεικνύει την συναλλαγή (π.χ, Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο Πώλησης/Δελτίο Αποστολής κ.ο.κ).

Έχετε το δικαίωμα επιστροφής προϊόντων εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους. Από την στιγμή που για οποιοδήποτε λόγο αποφασίσετε την αλλαγή κάποιου προϊόντος, θα σας παρακαλούσαμε να μας ενημερώσετε για την πρόθεσή σας αυτή το ταχύτερο δυνατό  τηλεφωνικά και με e-mail.Η Εταιρεια μας ,μπορει σε συγκεκριμενες περιπτωσεις,για εξυπηρετηση του πελατη να προχωρησει σε αντικατατασταση του προιοντος παρολο που δεν ειναι ευθυνη της εταιρειας αλλα της μεταφορικης η του ιδιου του πελατη.Σε αυτες τισ περιπτωσεις η εταιρεια αναλαμβανει το κοστος του αντικειμενου και ο πελατης τα μεταφορικα.!!

ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΕΠΟΧΙΑΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ, ΓΙΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΟΙΧΤΕΙ Η ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ


ΑΝΑΙΤΙΟΛΟΓΗΤΗ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ
Ο Πελάτης έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως από τη συναφθείσα σύμβαση πώλησης εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος. Σε περίπτωση παραγγελίας από τον Πελάτη πολλών αγαθών με μία παραγγελία, τα οποία του έχουν παραδοθεί χωριστά, η προθεσμία των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών ξεκινάει από την ημέρα παράδοσης του τελευταίου αγαθού στον Πελάτη. Σε περίπτωση σύμβασης υπηρεσιών, προβλέπεται δικαίωμα υπαναχώρησης εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης.

Για να τηρήσει την προθεσμία υπαναχώρησης, ο Πελάτης αρκεί να αποστείλει με ταχυδρομείο (Γενική Εισαγωγική Αθηνών Λεβιδίου 28, Περιστέρι Αττικής ΤΚ: 121 32),  ή μέσω email (info@365home.gr), εντός της ανωτέρω προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, σαφή δήλωση υπαναχώρησης προς την Εταιρεία, με την οποία θα μας ενημερώνει για την απόφασή του να επιστρέψει το προϊόν.

Ο Πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει το προϊόν το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής κατά την οποία και ανακοίνωσε την απόφασή του περί υπαναχώρησης. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη(κλειστή) και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων θα βαρύνει τον Πελάτη.

Εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία η Εταιρεία θα ενημερωθεί για την απόφαση του πελάτη να υπαναχωρήσει, η Εταιρεία θα επιστρέψει την πληρωμή που κατέβαλε ο Πελάτης για την αγορά του προϊόντος πλην των μεταφορικών. Η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιηθεί με τα ίδια μέσα πληρωμής που ο Πελάτης χρησιμοποίησε για την αρχική συναλλαγή, εκτός εάν συμφωνηθεί διαφορετικά μεταξύ της Εταιρείας και του Πελάτη. Σε κάθε περίπτωση, δεν χρεώνονται στον Πελάτη δαπάνες προκύπτουσες από την επιστροφή των χρημάτων.


ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΣΑΣ
Ειδικά για τις περιπτώσεις της πληρωμής από εσάς με αντικαταβολή στην κατοικία σας, σε οποιαδήποτε περίπτωση δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων με το μέσο που χρησιμοποιήσατε στην αρχική συναλλαγή, η επιστροφή των χρημάτων σας, σε περίπτωση υπαναχώρησης, θα γίνεται, κατόπιν συνεννόησης, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό σας χωρίς δική σας επιβάρυνση.

Η Εταιρεία, όμως, δικαιούται να παρακρατήσει την επιστροφή του τιμήματος, μέχρι να λάβει πίσω τα προϊόντα ή μέχρι ο Πελάτης να παράσχει αποδείξεις ότι επέστρεψε τα προϊόντα, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο.

Ο Πελάτης φέρει την ευθύνη για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των αγαθών προκύψει από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για να προσδιοριστεί η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία των αγαθών.


ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΛΟΓΩ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ, ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΚΛΠ
Κατά τη στιγμή παράδοσης της παραγγελίας, ο Πελάτης δικαιούται-παρουσία του μεταφορέα-να ελέγχει τα αγαθά που του παραδίδονται, προκειμένου να διαπιστωθούν εγκαίρως τυχόν εμφανή ελαττώματα (χτυπήματα, αλλοιώσεις, γρατζουνιές, ελλειπή εξαρτήματα κλπ.) ή τυχόν εσφαλμένη αποστολή προϊόντων. Σε κάθε περίπτωση, ο Πελάτης οφείλει να ενημερώνει άμεσα, χωρίς καθυστέρηση, την Εταιρεία και κατόπιν σχετικής συνεννόησης, να επιστρέφει το προϊόν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του.

Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ,το οποίο θα κριθεί από το κατ/μα η από την εταιρεία που αντιπροσωπεύει το προϊόν μετά από έλεγχο, ή προϊόντος που στερείται τις συνομολογημένες ιδιότητες, ο πελάτης έχει δικαίωμα, κατ’ επιλογήν του: 1) να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός εάν το ελάττωμα είναι επουσιώδες, 2) να ζητήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο, εκτός εάν μία τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες, ή 3) να ζητήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, την αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο μοντέλο της αρεσκείας του σε αντίστοιχη τιμή (για διαφορές τιμών η επικοινωνία με το κατάστημα είναι απαραίτητη). Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής (ή/και της νέας αποστολής, στις περιπτώσεις αντικατάστασης/αλλαγής) θα βαρύνουν την Εταιρεία.


ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ
Ενημερώνουμε τους Πελάτες μας ότι το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης δεν ισχύει στις ακόλουθες περιπτώσεις:

α) Στην προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Πελάτη ή σαφώς εξατομικευμένων.
β) Στην προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα.
γ) Στην προμήθεια σφραγισμένων αγαθών, τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως προϊόντα ατομικής φροντίδας, υγιεινής κ.ά.
δ) Στην προμήθεια σφραγισμένων ηχητικών εγγράφων ή σφραγισμένων εγγράφων βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση.
ε) Στην προμήθεια αγαθών, τα οποία, μετά την παράδοση λόγω της φύσης τους είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.
στ) Στην προμήθεια αγαθών, τα οποία κατά την παραγγελία από τον Πελάτη εμφανίζονταν με κατάσταση διαθεσιμότητας «Κατόπιν Παραγγελίας».
ζ) Στη προμήθεια εποχιακών προϊόντων.


ΑΝΗΛΙΚΟΙ
Απαγορεύεται η χρήση του Διαδικτυακού Τόπου από πρόσωπα τα οποία δεν έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους ή δεν έχουν από το νόμο την απαιτούμενη δικαιοπρακτική ικανότητα.


ΓΕΝΙΚΑ ΠΕΡΙ ΟΡΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΧΡΗΣΗΣ

Εάν κάποιος από τους ανωτέρω Όρους και Προϋποθέσεις Χρήσης κριθεί μη νόμιμος, άκυρος ή μη εκτελεστός, ο συγκεκριμένος όρος θα θεωρείται σαν να μην έχει γραφεί, δίχως όμως να επηρεάζεται η εκτελεστότητα και η εγκυρότητα των υπόλοιπων όρων. Η Εταιρεία δύναται οποιαδήποτε στιγμή να τροποποιήσει οποιονδήποτε ή το σύνολο των Όρων και Προϋποθέσεων Χρήσεως που περιλαμβάνονται στο παρόν και οι χρήστες θα θεωρείται ότι έχουν ειδοποιηθεί και ότι δεσμεύονται από τις αλλαγές αυτές από τη στιγμή που αυτές θα εμφανισθούν στον Διαδικτυακό Τόπο της Εταιρείας. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει ή να διαγράψει υλικό του Διαδικτυακού Τόπου οποιαδήποτε χρονική στιγμή κατά την αποκλειστική και διακριτική της ευχέρεια.


ΕΠΙΠΛΕΟΝ

- Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εάν τα προϊόντα δεν έχουν αποσφραγισθεί, δεν έχει καταστραφεί η συσκευασία τους και γενικότερα είναι στην κατάσταση που έχουν παραληφθεί και φέρουν όλα τα συνοδευτικά έγγραφα (δελτίο αποστολής/τιμολόγιο/απόδειξη).
- Εφόσον τα επιστρέψετε με δικό σας μέσο στο φυσικό κατάστημα ΔΕΝ επιβαρύνεστε με κανένα κόστος, σε διαφορετική περίπτωση επιβαρύνεστε με το κόστος μεταφοράς που θα ζητηθεί από την εταιρεία (μεταφορική ή courier) που θα επιλέξετε.
- Αλλαγές σε ανοιγμένες-κατεστραμμένες συσκευασίες ΔΕ γίνονται δεκτές!
- Οι φωτογραφίες των προϊόντων είναι ενδεικτικές​ και δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να λειτουργήσουν δεσμευτικά για το 365home.gr
- ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ ΜΕ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΑΓΟΡΑΣΤΗ!